Det är sommar i Stockholm år 1967. Människor solar i parkerna. Men det är farligt att vara i parkerna. Tre flickor har blivit mördade. Pensionärer har blivit rånade.
Polisen Martin Beck gör allt för att hitta mördaren och rånaren. Är det samma person? Och vem är mannen på balkongen?
ArbetstitelMannen på balkongen / Lättläst
Standardpris149.00
Illustrerad
Orginaltitel
Åldersgrupp
BandtypHäftad
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder
IsContractProduct
Inlaga
Sidor104
Publiceringsdatum2017-07-11 00:00:00
FörfattareMaj Sjöwall & Per Wahlöö
Kort BeskrivningDet är sommaren år 1967. En rånare härjar i Stockholms parker. Samtidigt hittar två män en död flicka i Vanadislunden.
Är mördaren och rånaren samma person? Det blir ett fall för kriminalpolisen Martin Beck.
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
SeriesTitle
erpOwnsPrice
BokinfoStatusCode21